fredag 18 september 2009

Tillökning väntas...

Snart kommer det ett jäääääättestort paket! Ja, vi ska bli en till i familjen - snart flyttar en sån här hem till mig!! En Janome Decór Computer 4030 - jag har våndats i många timmar innan jag lyckades bestämma mig så jag hoppas verkligen att vi kommer bli bästa vänner.

I paketet från SMD ska det också ligga en kantbandsfot till Cover Pron! Yeeiiiiha!! Sen måste väl mitt liv vara komplett eller ;-) Ja, fast den där foten finns ju i flera olika storlekar viskar spökrösten...

Om allt går som beräknat är paketet här innan nästa helg, då kommer Moi och adopterar en av maskinerna i paketet.

Min gamla Husqvarna får stå och vänta på bättre tider - tänker att jag servar den när kidsen är tillräckligt stora för att sy på den!

5 kommentarer:

  1. Spännande! Grattis!
    Har du fått något svar om Pfaffoten? :-)
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Grattis till tillökningen, du kommer att bli nöjd med maskinen. Har precis samma modell från SMD....

    SvaraRadera
  3. Å, jälp! Hur dyyyyr var inte den?! Snart bara MÅSTE jag flytta till Uppsala! ;)

    SvaraRadera
  4. Ja..a, jag väntar också ivrigt! Hinner nog inte fatta hur den funkar innan söndan dock, så då får väl gamla maskinen följa med...

    SvaraRadera